Dispozitivele CMO perturbă funcţionarea dispozitivelor wireless sau a aparatelor electrice?
Nu. CMO este un sistem pasiv, întrucât el foloseşte câmpul electromagnetic omniprezent în mediul ambiant, pentru a genera propriul semnal protector, numit semnal de compensare magnetică. Acest semnal este special conceput pentru a compensa efectele biologice ale undelor electromagnetice artificiale, permiţând celulelor corpului să funcţioneze în mod coerent şi natural. Mai multe detalii despre principiul de funcţionare a dispozitivelor CMO puteţi găsi pe pagina: Despre CMO.
CMO anulează radiaţiile electromagnetice?
Nu. CMO nu anulează undele electromagnetice artificiale, nici nu le respinge, ci doar le foloseşte ca sursă de energie!
Un alt exemplu recent de dispozitiv care captează energia câmpului electromagnetic omniprezent în mediul ambiant este Electromagnetic Harvester!
Un alt exemplu recent de dispozitiv care captează energia câmpului electromagnetic omniprezent în mediul ambiant este Electromagnetic Harvester!
Care sunt utilizările specifice ale dispozitivelor de protecţie CMO?
Telefoane mobile; Calculatoare, fixe sau portabile; Televizoare, monitoare de orice tip; Deplasare, călătorii, tren, maşină; Acasă / birou: WiFi, telefoane fără fir de tip DECT; Antene GSM; Reţele electrice de joasă / înaltă tensiune; Perturbări geomagnetice.
Mai multe detalii despre alegerea protecţiilor CMO puteţi găsi aici.
Ce conţin dispozitivele CMO?
În interiorul unui dispozitiv CMO se găseşte un mic recipient cilindric sau sferic, care conţine o soluţie microcristalină activă, structurată pe domenii de coerenţă. Compoziţia chimică a acestei soluţii active este acoperită de brevet.
Principiul de funcţionare al acestei soluţii active este aproape de principiul „transferului energetic prin rezonanta magnetica” . Unele repere în acest sens puteţi găsi în această conferinţă: „Impactul fizicii cuantice în Medicina Viitorului” (despre CMO, începând cu minutul 39).
Principiul de funcţionare al acestei soluţii active este aproape de principiul „transferului energetic prin rezonanta magnetica” . Unele repere în acest sens puteţi găsi în această conferinţă: „Impactul fizicii cuantice în Medicina Viitorului” (despre CMO, începând cu minutul 39).
Unde se mai comercializeaza produsele CMO ?
Fiind un produs produs in Franta de 25 de ani, principalele magazine sunt in zonele francofone. Exista 250 de magazine si situri din Franta unde se gasesc aceste produse inclusiv pe siturile lor online.
Mai exista 80 de magazinehttp://www.cem-vivant.com/page-liste-des-magasins-en-belgique,70.html in Belgia.
La nivel mondial, lista furnizorilor este disponibila pe situl oficial.
De ce nu există un singur tip de CMO care să includă protecţie faţă de toate tipurile de unde electromagnetice?
Exista dispozitivul MF04 pentru poluarea ambientala (de distanta). In cazul poluarii de proximitate (telefon, calculator),soluţia activă din fiecare tip de CMO este structurată încat sa fie o corelatie intre partea electronica a aparatului si partea sa de emisie, ambele trebuind „compensate” la nivel biologic. Din punct de vedere tehnic, nu se poate structura o soluţie activă unică pentru ambele forme de poluare ambientala/ proximitate, căci diferenţele dintre câmpurile electromagnetice ale reţelelor fără fir şi cele, de exemplu, emise de componentele electronice ale aparatelor în sine este semnificativă. S-ar obţine doar o protecţie parţială, o alternativă ce nu ar fi fost considerată validă în cadrul studiilor ştiinţifice de validare a tehnologiei CMO realizate în cele mai prestigioase laboratoare din lume.
CMO protejează şi de Wi-Fi-ul vecinilor?
Da, HARMONY (CMO MF04) va genera o sferă de protecţie cu raza de 5,5 m. Pereţii unei clădiri obişnuite nu opresc semnalul de compensare CMO. Este necesar ca dormitorul să fie inclus cu prioritate în interiorul acestei sfere de protecţie.
În tren / autobuz / metrou mulţi oameni folosesc telefoane mobile în jurul meu. Care tip de CMO este recomandat?
Cel mai potrivit este TRAVELLER (CMO TR25). El vă va proteja de semnalele Wi-Fi, Bluetooth, GSM şi 4G.
Pot păstra aceeaşi protecţie CMO dacă schimb telefonul sau calculatorul?
Da. Dispozitivele CMO pentru telefon sau calculator/laptop/monitor sunt de tip pastilă cu 2 buline adezive. În mod normal, o singură bulină adezivă e suficientă pentru o lipire sigură, a doua bulină fiind păstrată pentru a fi folosită în cazul schimbării telefonului/monitorului etc. În caz că ambele buline adezive au fost deja folosite, se poate folosi un fir de aţă pentru a desprinde pastila CMO şi a o lipi în altă parte, fără a se pierde astfel proprietăţile adezive.
CMO trebuie amplasat neapărat pe carcasa telefonului / calculatorului?
Da, căci CMO-ul fiind un sistem pasiv îşi poate activa emisia semnalului de compensare doar în prezenţa undelor electromagnetice emise de telefon / calculator/ laptop. Locul unde este amplasat pe carcasa dispozitivului nu contează însă.
Pot călători cu avionul având cu mine dispozitive CMO?
Da, trecerea prin scanarea de securitate a bagajului nu va afecta soluţia activă a CMO.
În cât timp ne putem convinge că se obţine o protecţie concretă?
Societatea Comosystems este singura până în prezent care deţine studii ştiinţifice ce certifică efectul protector al dispozitivelor CMO.
Trebuie să conştientizăm că există printre cei care achiziţionează dispozitive de protecţie electromagnetică două mari categorii de persoane:
Trebuie să conştientizăm că există printre cei care achiziţionează dispozitive de protecţie electromagnetică două mari categorii de persoane:
- cei care s-au expus în mod excesiv şi care resimt deja efectele cauzate de undele electromagnetice: probleme de somn, oboseală cronică, iritabilitate, senzaţie de încălzire a urechii la folosirea telefonului mobil, ameţeli, confuzie, putere redusă de concentrare. Aceştia sunt deja la frontiera electro-hipersensibilităţii şi, ca urmare, vor simţi ameliorările într-un interval mai lung, de zile sau săptămâni. Unele simptome, precum încălzirea urechii după conversaţii mai lungi la telefonul mobil, vor fi diminuate doar în câteva zile, dacă nu chiar de la prima utilizare.
- persoanele care au înţeles la timp potenţialul nociv al tehnologiilor moderne, utilizându-le doar pentru strictul necesar. Aceştia trebuie să continue atitudinea precaută şi să utilizeze dispozitivele CMO îndeosebi pentru protecţie faţă de poluarea ambientală, de care nu ne putem feri în mod normal, mai ales în mediul urban (telefonul mobil, Wi-Fi-ul vecinilor, antenele GSM, linii electrice de înaltă tensiune etc…)
Dispozitivele CMO necesită o întreţinere oarecare?
Nu.
Care este durata de viaţă a unui CMO?
Primele dispozitive CMO au fost proiectate în anii 1990, această tehnologie are deci peste 25 de ani. Teste în laboratorul Comosystems au arătat menţinerea semnalului de compensare chiar şi după 20 de ani. Perioada de garanţie oficială este de 2 ani, dar practic nu este necesară o reînnoire a dispozitivelor CMO atât timp cât nu există o modificare tehnologică majoră în domeniul undelor electromagnetice artificiale (de ex. schimbarea benzilor de frecvenţă în telecomunicaţii).
Ce garanţii oferiţi?
Vă oferim pentru toate produsele noastre posibilitatea de a returna produsul în intervalul de 30 de zile de la primire.
Cum se explică eficienţa dispozitivelor CMO din moment ce ele nu diminuează indicele SAR?
Normele care reglementează protecţia faţă de câmpurile electromagnetice se bazează, deocamdată, pe indicele SAR (Specific Absorption Rate – Rata Specifică de Absorbţie a radiaţiilor electromagnetice). Acesta este un parametru ce cuantifică efectele termice pe termen scurt cauzate de undele electromagnetice, dar nu ia în considerare efectele biologice pe termen lung. Ca dovadă, valoarea SAR a unui telefon mobil se obţine prin ataşarea lui la un recipient umplut cu o soluţie salină, măsurându-se încălzirea lichidului după 6 minute. Cum se măsoară indicele SAR într-un laborator din România puteţi vedea aici. Deci măsurarea SAR nu se bazează pe un model biologic valid şi, în plus, efectul termic este doar un aspect secundar al efectelor câmpurilor electromagnetice asupra corpului uman.
Studiile de validare a protecţiilor CMO ţin însă cont de toate aspectele biologice!
Ce părere aveţi despre celelalte produse de "protecţie electromagnetică" aflate pe piaţa românească?
Din câte ştim, nu există studii biologice de validare a acestor produse, prin urmare nu este posibil să ne pronunţăm dacă sunt viabile sau nu. În cazul în care o persoană simte ameliorări prin utilizarea lor, înseamnă că acel produs este potrivit pentru ea, dar aceasta nu poate fi o garanţie şi pentru o altă persoană. O variantă minimă de testare ar fi să se verifice dacă acele protecţii elimină măcar fenomenul de încălzire a urechii în timpul discuţiilor prelungite la telefonul mobil.